12 Ara 2013

Android ve iPhone Fotoğrafları için Sınırsız Çevrimiçi Depolama Alanı (Resimli Anlatım)


//*Düzelti
* ben bunu yazdım ama flickr son güncellemesi zaten auto upload özelliği sunuyor. Yani IFTTT uygulamasında flickr recipe ile uğraşmaya lüzum yok. Ancak uygulama kendisi zaten bir cok guzellik sunuyor. Belki ise yarayabilir diye bu postu silmiyorum.
-
Simdi tekrar kontrol ettim de ta Ekim ayındaki güncellemede koymuşlar bu özelliği. Bos bir zamanımda bu postu iki ayrı post haline getirebilirim. Biri ifttt hakkında öbürü yalnızca Google+ ve flickr ücretsiz depolama alanı hakkında. 
*//


Merhaba Sevgili iPhone Sahibi Zengin Çevirmenler,
Android kullanıcılarına hitap etmiyorum, zira siz çok iyi biliyorsunuzdur. Ama bilmiyor olma ihtimaliniz az da olsa yok değil, okumaya devam edin.

Bilindiği üzere sevgili iphone'larımızda en çok alan işgal eden varlıklar bolca 1 ile 0'lardan oluşan fotoğraflarımız. Müzik de fena yer kaplamıyor aslında ama bu blog yazısı fotoğraftan söz edecek.

Peki ama bunca fotoğrafı her seferinde iPhoto ile macbukumuza mı yedekleyeceğiz?
HAYIR. Zaten yedekleme işlemi gerçekleştirecek kadar çalışkan olsak niye iphone kullanalım. Android kullan gönlün rahat olsun.

Bilen var, bilmeyen var, Flickr kullanıcılarına 1 Terabayt (yaklaşık 1000 GB kadar) fotoğraf depolama alanı veriyor. Hem de ücretsiz.
Aynısına benzer bir güzelliği Google+ Photos da yapıyor. Google tabii ki dostu Yahoo!'ya fark atmak adına sınırsız alan vermiş. Yanlış okumadın! SINIRSIZ fotoğraf depolama alanı.

Aşağıdaki adımları takip ederek kolayca ve ücretsizce telefonunuzdaki fotoğrafları çevrimiçi depolayabilirsiniz.
Dropbox veya Apple Cloud bunu otomatik yapıyor ama paralı :(

Flickr için "If This Than That" uygulamasını yükleyip uygulama içerisinden iPhone fotoğraflarını otomatik olarak Flickr'a gönderecek Recipe'ı bulacağız.
Google+ uygulaması ise tek bir ayar sayesinde otomatik olarak yedekleme yapıyor.

1. Adım: AppStore'dan "If This Than That" uygulamasını indirin.


2. Adım: IFTTT hesabı oluşturun.


3. Adım: IFTTT uygulamasında "iPhone photos flickr"ı arayın. Arama yapmak için sağ üstte bulunan mikser simgesine, gözlüğe ardından da Search öğesine tıklayın.


4. Adım: "Use Recipe" tuşuna basın.


5. Adım: Fotoğraflarınıza erişmek istediğinde uygulamaya izin verin.


6. Adım: Son! Artık tüm fotoğraflar Flickr'a yüklenecek. Gizlilik ayarını Public değil Private olduğundan emin olun böylece halamlarda çektiğimiz sülale fotoğraflarını bütün dünya görmesin.

5 Translat0r Bl0g: Android ve iPhone Fotoğrafları için Sınırsız Çevrimiçi Depolama Alanı (Resimli Anlatım) //*Düzelti * ben bunu yazdım ama flickr son güncellemesi zaten auto upload özelliği sunuyor. Yani IFTTT uygulamasında flickr recipe ile uğra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

< >